Mandag<3

Ah, mandag:) Ny uke, nye utfordringer (eller muligheter som jeg liker å kalle det) og forhåpentligvis bra dager i vente.

For min del har mandagen startet med trening:

5×5 lett rumensk markløft var blant annet det som stod på programmet i dag. 🙂 Ellers ble det tung knebøy, lette “good morning”, litt utfall og “kose-pullups (4 rep x 2 sett + 3 rep x 2 sett)” og alt føltes så lett i dag! Digger sånne økter. ♥ 

Ellers har jeg fikset jobbmat (det vil si, Fredrik ordnet laksewok i går kveld som jeg rapper med meg… :)) og er klar for kveldsvakt på Side2.no.

Ha en herlig mandag, været i hovedstaden er i hvertfall varmt og deilig, noe som bidrar til høyt energinivå og meget godt humør hos denne frøkna her! 🙂 

– Silje Bjørnstad –

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg