Søndag formiddag på Fitness Xpress

All alone på i et 2000 kvm stort treningsstudio i formiddag – HELT GREIT! 😀 (Det skal sies at det kom noen i løpet av den timen jeg var der altså)

Men det passet bra å knipse litt fler bilder fra det nye senteret jeg har begynt å trene på hvert fall:

Hmmmm, hvilket knebøystativ skal man ta mon tro? 😀

Til og med egen boksering har de her. Jeg er ikke akkurat den ivrigste i å befinne meg i den firkanten kan man si..

Lekestativ Siljestyle: 

Nå er jeg straks klar for avreise hjemover til mamma og pappa. Vi skal ut å spise en bedre middag i kveld da verdens beste pappa har bursdag i dag: GRATULERER MED DAGEN PAPPA! 😀

Ha en herlig søndag ♥ 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg