Klar for treningstrØkk

På fredag og lørdag har det vært “Matstreif” her i Oslo og i går var jeg selv innom det gigantiske matmarkedet nede på Rådhusplassen her i hovedstaden.

Jeg er sikker på at matfestivalen i år var enda større enn det den har vært de siste årene og det er så utrolig mye godt og fristende i alle de ulike bodene.

Smoothies, økologiske grønnsaker, ulike burgere stekt på kullgrill, sveler, lapper, natronkaker, kjeks, sjokolade, honning, syltetøy, chutney, oster, knekkebrød, brød, lemonade, juice, saft, bær, fisk og vilt er bare noe av det man finner her.  Maten er bare så utrolig rik på smak og man kjenner at dette er ekte råvarer av høy kvalitet.

Kyllingtallerken fra Stange Kylling: uten tvil den beste kyllingen jeg har smakt. 😀

Gårsdagens første middag ble altså inntatt på “Matstreif”, mens jeg senere på kvelden nøt et helt fantastisk godt vegetarisk hjemmelaget tapasmåltid og is til dessert sammen med noen venninner. Bilder av dette herlige måltidet kommer senere.

Det ble i alle fall en ganske OK restitusjonslørdag med treningsfri og mye god mat så da satser jeg på en god og lang treningsøkt nå:

Ha en god søndag!:)

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg