“Det var en gang en Fredrik…”

…som scorte full pott på årets bursdagsgave til denne bursdagsjenta:

For MIN herlige kjæreste hadde nemlig laget en bok med masse bilder fra turer og opplevelser vi har hatt siden vi ble “mer enn bare venner” i 2012. 😉

Og sånt noe får en fersk 26-åring (grøss!) til å bli ganske så rørt og målløs. Ingenting kan måles i minner og bilder som inneholder så mange herlige og gode følelser, for å ikke snakke om interne greier.
Og jeg vet at dette ikke er gjort på en kveld, så igjen, TAKK FREDRIK, du er og blir best. 🙂

 (Det her var bare en brøkdel av alle bildene og tekstbitene i boka)

 Ellers så har jeg fått penger, miksmaster, hotellopphold med SPA og ny kokebok (den fortjener også sitt eget blogginnlegg;) ),  og i morgen kveld blir det bursdagsmiddag med noen venninner. 🙂

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med dagen, og hvert år blir jeg like overrasket over alle gratulasjoner og hilsninger både på SMS, Facebook, telefoner og mail. 

TAKK til dere alle! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg