SPA-helg

Her er et bildedryss fra helga:

Da vi ankom var det lunsjbuffet med blant annet bønnesalat, marinerte artisjokker, salater, stekte rotgrønnsaker, stekt laks, svinestek, suppe, dipp og diverse annet tilbehør.  

 Og en mini-pannacotta til dessert.

Så ble det noen timer med plasking i basseng og badstue før “badekåpe-Silje” var klar for 1 time med aromamassasje. 

Fredrik driver med sitt….

Vi rakk en 20 minutters treningsøkt også som for min del bestod av “floorpress” og “high pull”.

På kvelden spiste vi middag ute og jeg hadde kalvesnitzel med kapers, salat og rødvinssaus. (Jeg DIGGER snitzel :))))).

Kveldens “dessert”, kremt:

 Den derre Pollysjokolade-posen var det ingen problem for meg å spise opp for å si det sånn. Likesågreit vi ikke har Polly-sjokolade i Norge! ;p

Og ikke minst hotellfrokost på søndag:

“Frokosttallerken 1 av 3” eller noe sånt;)

Digg digg digg!

Nå MÅ jeg komme i gang med dagens jobbrelaterte oppgaver. 

Ha en herlig mandag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg