Er det mulig…..

Mmm-mmmm. I dag var det siste dag med pullups-program før test og settene var følgende: 6-9-6-6-7
Og jeg skulle selvfølgelig ha testet 10 pullups i dag!!! Fordi på andre settet (når jeg skulle ha 9) så måtte jeg bare prøve likevel og det endte med 9,5. NI OG EN HALV!!?? Ha ha ha. Jeg er BOMBESIKKER på at jeg hadde klart 10 hvis jeg ikke hadde starta med 6 først, men bare varma opp litt. Uansett, det er fortsatt mange dager igjen i desember og jeg har i alle fall fulgt programmet ved å gjennomføre denne siste dagen også. (Viktig å tenke positivt ;p ) Så får vi se da, når den tiende også blir tatt. Uansett, likesågreit at jeg ikke klarte ti i dag da jeg allerede ved repetisjon 5-6 begynner å “dra meg opp” med beina… 😉
Her er underholdningen for den som vil se: 
video:pullups
Geriatriks: Jeg regner med du heier??!?! Hehehe ;D
Jaja, to 9-ere på 4 dager lover i alle fall bra! Så da får man bare smile og være fornøyd med det man har prestert så langt.

I dag var jeg fast bestemt på å spise fisk så da ble dagens “senlunsj”/”tidligmiddag” en fargerik tallerken bestående av følgende:

Dillkrydret laks med ferskpresset sitronsaft, ovnsbakte grønnsaker (gulrot, squat, rødløk, purreløk, paprika sammen med havsalt og smør) og søtpotetmos. 

NAM! 😀 Sunt og godt samtidig som det er kjapt å lage 😉

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. Selvfølgelig !!!
      Det ble tungt på den 7ende så jeg… men jeg kjørte trampeklapp på kontoret og så du klarte nr 8 og nr 9…..men så var ikke det nok lenger så jeg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg