Health, Fitness & Beauty

Hei og god lørdag!

Jeg ville bare tipse om “Helsemessen 2014” som arrangeres denne helga i Telenor Arena utenfor Oslo.


Her vil det blant annet bli “Fitness trendshow” med siste nyheter fra treningsbransjen, presentasjon av ulike kostholdsfilosofier  blant annet (“5:2-dietten”, “Smart Food” og “Raw Food), Poledance-show, Yoga-Convention og masse annet som kan være med på å gi ny inspirasjon i til en sunnere og mer energisk hverdag! 😀

Les flere detaljer om programmet her

Selv starter jeg lørdagsformiddagen med en treningsøkt sammen med kjæresten før det blir noen timer med hjemmekontor og artikkelskriving senere i dag. Med andre ord, en lørdag som passer meg perfekt. Planen var egentlig å ta en tur hjem til mamma, pappa og den firbeinte, men da jeg hørte rykter om kjøkkenoppussing utsetter jeg denne turen til neste helg…. ;p

Ha en herlig lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg