Hjemmekos

 

GOOOOD LØRDAG! 😀

Denne helga har jeg tatt meg en tur til hjemtraktene og blant annet hilst denne sjarmklumpen:

Her nyter jeg late timer med OL-sendinger på TV og Take-Away-kinamat… 😉

Fritert kylling i sursøt saus (var stor nok porsjon for å si det sånn!) + vårrull = STAPPMETT. <3

Men det blir litt kosetrening også, samt litt jobbing med noen artikler og vennebesøk. Med andre ord så flyr tida like fort her som alltid!

 

Alene i styrkeavdelingen på en lørdags formiddag er heeeeelt OK! 😀

Og i morgen blir det enda mer “slappe-av-nyte-fridager-tid” for da skal jeg og mamma på “Finnskogtoppen Velværehotell”. 😀

Vi har bestilt “halv velværedag” som innebærer 5 timer med avslapning i ulike basseng, badstue og boblebad. I tillegg er det treningsrom og ulike gruppetreningstimer man kan slenge seg med på. Man kan også bestille behandlinger for kropp, ansiktspleie, føtter og/eller massasje. Jeg har booka meg 80 minutter “antistress-massasje”:

ANTI-STRESS

En perfekt massasje for deg med stresset hverdag. Man masseres på stressområdene med varme avslappende eteriske oljer. Behandlingen myker opp spente muskler. Behandlingen starter med grønn leire på ryggen for å stimulere blodsirkulasjon og lindre muskel- og leddsmerter.

Aaaaaah, det blir så digg det! Og så er det lunsj eller middag inkludert, samt frukt og kaffe/te. Snakk om deilig søndag a!?

God helg til dere alle 🙂

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg