Film: Teknikktrening på meg og Fredrik tar 210kg i knebøy

Det ble en sen treningsøkt sammen med Fredrik i går. Ble litt teknikksjekk av en som kan mer enn meg på blant annet knebøy til boks og strake markløft (må jo benytte meg av min egen styrkeløft-PT når jeg kan;) ) 
Og ja, jeg vet fortsatt at jeg ser sint ut, men igjen, jeg er bare fokusert ved å holde blikket på samme punkt og bruke pusten riktig i hvert løft… Hehe. Så her er underholdningen:
video:teknikkby
Knebøy til boks med ett av settene på 5repx45kg.
Deretter “stiffleg deadlift” med ett av settene på 8repx50kg:
video:img3699
MEN denne gangen er det virkelig ikke jeg som skal være hovedpersonen. For sjefen sjøl slo til med en helt sinnsyk pers på knebøy i går! 210 KILO MED EN KROPPSVEKT PÅ 76,5 KG!!!!!!!!! (Hadde forsøkt 4 ganger før og denne gangen gikk det, endelig)
Og da ble han glad da! 😉 Ble ganske glad jeg også faktisk.. hehe.
(Perse-løftet er fra 0:51)
 
😀
– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg