Naturterapi

God solskinnsformiddag! Selv om jeg har fredagsfri så var jeg lys våken ti over seks i dag og det passet egentlig ganske greit siden jeg uansett måtte tidlig opp for å være på Gardermoen halv åtte. Der møtte jeg mamma og pappa som skulle ut på tur, mens jeg tok over bilen og reiste hjem til Finnskogen for å passe Lexie. Så før klokka var ti i dag hadde jeg kommet hjem til “bondelandet” med strålende sol, blå himmel og ikke minst et veldig glad firbeint vesen. 

Så da ble det en lang og helt utrolig deilig tur i skogen.

Så utrolig nydelig og fredfullt. 

Snakk om “naturterapi” på sitt beste a 😉

Senere i dag blir det en liten treningsøkt, venninnebesøk og digg fredagsmiddag. 

GOD HELG!! Life is good!

– Silje Bjørnstad – 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg