Når villdyret våkner…

06:50 våkna det firbeinte vesenet og skulle ut. Klokka 08:00 var det tydeligvis på tide med litt lek og ballkasting for da stod Lexie omtrent og ulte mens hun så på lekeballen. Hun er seriøst helt gal på å kaste ball, og hun slenger og styrer med den ballen at det blir ganske så komisk å se på:

video:img41091
;D
Men dette var selvfølgelig ikke nok og bare noen få minutter etter at jeg hadde gått inn igjen og satt meg ned i godstolen så dukker dette uttrykket opp:
“Når skal vi gå tur da?”

Så før klokka var 10:00 så hadde jeg og Lexie vært i skogen, og jeg har ingen problemer med å innrømme at det er jo ganske digg bare man kommer seg ut.
Jeg fikk til og med prøve meg i rollen som “Bambi on ice” da denne herlige vei-skøytebana dukket opp. Hva jeg hadde på beina? Nike joggesko….. He he.
Denne klumpen vet å sjarmere seg til vilja si i alle fall. <3

Ha en herlig lørdag!
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg