Påske-energikick

Hei og god 1.påskedag!

Jeg jobber på Side2 i dag og tiden har faktisk flydd avgårde. I dag har jeg blant annet skrevet om 
“Se hva som skjedde etter 100 dager med pushups”

samt kommet med tips og råd til valg av bilmat på bensinstasjoner og kiosker nå som mange skal ut på veiene etter påskeferien:

“Dette er smart og sunn bilmat”

Været er fortsatt upåklagelig og jeg tror nok mange merker at energinivået bare fyker til værs når sola titter frem. Det føles i hvert fall slik for meg og i går hadde jeg en kropp som knapt klarte å sitte stille. Først ble det 2,5 time trening med blant annet knebøy, markløft, smalbenk, rygghev, crunches i slynge og militærpress (som forresten er en “ny” øvelse for meg, blir spennende å se fremgangen her i ukene som kommer).

 Endelig opplevde jeg litt “trykk” på trening igjen. Det ble et par treningsøkter i påskeferien også, men da var det liksom ikke helt fyring for å være ærlig. Jeg blir liksom så slapp i kroppen når jeg stilles inn på feriemodus samtidig som jeg plasseres i en sofa med fullt påskeegg og kortspill. Men det er jo slik det skal være, og i går kom nok “Påsketrykket”! 😉 Ha ha!  

På ettermiddagen tok jeg meg en tur opp til Grefsenkollen og det var V A R M T. 

Og som alltid, veldig fin og herlig utsikt. 🙂

 

Ha en strålende søndag videre og nyt siste rest av årets påskeferie!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg