Film: Markløft fra kloss

God mandagskveld 😀
Etter en uke ferie med mer eller mindre relativ alternativ trening så var det veldig deilig å ta en skikkelig økt her hjemme i Norge igjen i går. Det ble blant annet knebøy, frontpress, benkpress, dips med vekt, pullups, glute brigde og utfall.
Og ikke minst sumomarkløft fra kloss og sumomarkløft fra bakken. 
Her er to av settene med 80kgx3 fra kloss, ett sett filmet fra siden og ett sett filmet forfra.
Jeg vet jeg særlig trenger å jobbe med bunnposisjon så derfor filmer jeg så godt som alle sett jeg tar nå for å se og vurdere hva jeg gjør bra og hva jeg bør bli flinkere til.
video:80khmarklfttfrakloss

 

video:marklft80kgkloss

 

 

Ellers så sier dette trynet faktisk god natt ganske snart. Jeg sover så utrolig dårlig om nettene, tror kroppen min fortsatt er dypt inne i feriemodus med lange, sene og ikkestressende morgener og er derfor lite gira på å sovne før klokka to på natta. Men i kveld tror jeg ikke det blir noe problem… Zzzzz 😉
I morgen kan jeg forresten friste med noen skikkelige herlige proteinrike godbiter gjort på null komma niks! Nemlig søte, små hjemmelagde sjokoladepeanøtt-kuler. YUM! 😀
– Silje Bjørnstad –  

 

 

2 kommentarer
    1. Herre såå flink! dette må jeg prøve meg på du
      Vinn masse sminke på bloggen min nå! Kanskje du vil delta <3
      Ha en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg