Formiddagstrening

TGIF!!! 😀

God fredag! Jeg jobber hjemme i dag og kan styre timene selv så da begynte jeg dagen med en tur på treningssenteret. I dag var det blant annet knebøy og benkpress med stopp som stod på programmet (Sitter i bunnposisjonen i knebøy i 1-2 sekunder før jeg reiser meg, og det samme med benk: 1-2 sekunder med stanga plassert på brystet før jeg presser opp). 

Så ble det latrow, rygghev, mageøvelse, dips med ekstra vekt og strake markløft. 

 



Skal ærlig innrømme at formen  og energinivået ikke var helt i hundre i dag. I går ettermiddag var jeg og en Side2-kollega nemlig på SATS Storo for å teste duo-PT, og her var det mange øvelser som fikk opp pulsen min på en heller uvant måte enn den treningen jeg driver med til vanlig… Hehe. Så var nok litt mer sliten enn normalt i dag da hviledagen i går ble helt “hvilete” likevel. 😉 Og ble nok forresten maaaaange flotte bilder derfra… HAH! Sak kommer i løpet av neste uke i alle fall 😀

Nå må dette trynet ta seg en kaffe og begynne på jobbdagen! 

Ha en herlig fredag og god helg!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg