Morgentrening på en lørdag

Status:
Helg: Lørdag: Passer en hund som ikke skjønner forskjell på helg og hverdag = blir vekt klokka sju av en firbeint vesen som er helt tullerusk og så glad at det ikke er mulig å bli irritert.

;D

Derfor stod jeg opp fem over sju og allerede litt før ni var jeg på trening der jeg var heeeelt alene, så deilig!! 😀

Så da ble det selvfølgelig klein pose-selfie-bilde i speilet:

Og det ble en økt på 2,5 time med knebøy, strake markløft, benkpress med stopp, rygghev, hengende beinhev (mageøvelse), militærpress og hipthrust. <3 

 

Merket helt klart at energilagrene var ganske intakte etter isspising-maraton i går kveld så det var veldig deilig ;p

Nå er Lexie klar for sin “treningsøkt” (LES: Gå ut på tur), så jeg må vel bare frem med joggeskoene og ta meg en tur i skogen i dag også. <3 

Her er et bilde av den skjønne og kanskje mest bortskjemte skapningen fra i går kveld (Ja, hun ligger i senga….). 

Lexies blikk bare: “Kutt ut å ta bilder a, vil sove lissom”.<3<3<3<3<3

Ha en herlig lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg