Film: Ny pers trapbar 122,5 kg

God torsdag!
Wow, i dag har jeg hatt en artig opplevelse. Når det gjelder trening så foretrekker jeg å trene på formiddagen, men i dag hadde jeg null fyring eller energi til å gjennomføre den planlagte økta så da gikk jeg heller hjem etter 20 minutter. 
På ettermiddagen derimot, da kom endelig energikicket så da var det bare å reise tilbake på treningssenteret for å gi dagens treningsøkt et nytt forsøk. Og fy søren for en deilig endorfinrus det er når kroppen og hodet bare samarbeider. De første knebøysettende på formiddagen kjentes ut som bly og konsentrasjonen, fokuset og energien var et helt annet sted. Men på ettermiddagen var det som det var en helt annen dag for da var det som “alt stemte”. 
Og etter den endorfinrusen så fant jeg ut at jeg skulle trene litt trapbar, noe som endte med nytt persforsøk.
Jeg trener aldri trap-bar, men det er jo alltid gøy å slå sine tidligere perser, og ikke minst se at styrken øker overall.  
1.februar i år tok jeg 112,5 kg. 
I dag forsøkte jeg meg på både 115 kg, 120 kg og til slutt 122,5 kg @56 kg. Det ble ti kilo pers det og den følelsen er ganske digg. 😉
120 kg: 
video:trapbar120kg

122,5 kg:

video:trapbar1225 kg

120kg-kilo er helt klart “penere”, men moro at også 122,5 kg gikk opp, og dette er også etter 1,5 time med knebøy først.

 

😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg