Høststemning

Hei!

Ingen tvil om at høsten har kommet og personlig har jeg aldri vært glad i denne årstiden. Det blir mørkere, kaldere og det å stå opp før klokka ni om morgenen virker ofte helt umulig, men det handler jo mye om å se det positive og snu litt på tankesettet sitt. For jammen er vi nordmenn heldige som får oppleve en så fargerik årstid med så deilig frisk høstluft. Det er virkelig helt nydelig ute nå og i ettermiddag fikk jeg med meg Fredrik på en gåtur rundt Sognsvann. Og bare en liten time ute i frisk luft og høstfarger gir utvilsomt masse påfyll av energi. 😀

Så hilste vi på fru Andersen og familien også. En and var til og med hodeløs:

Ellers så var jeg å henta “data-brillene” mine tidligere denne uka:

Ingen kommentar… Men det er nok like så greit at disse bare skal brukes når jeg sitter foran skjermen…. 😉

GOD HELG! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg