Sunday is funday!:D

God søndag!

I dag har jeg hatt en ganske deilig og avslappende, men samtidig effektiv søndag med både trening, hjemmekontor, husarbeid som til slutt resulterte i  energikick som igjen endte med en bitteliten trimøkt i leiligheten… ;D

Dagens første økt bestod av knebøy, dips, pullups, nedtrekk og rygghev, mens den den lille energikick-økta i kveld ble diamonds-pushups 3×5 (føltes helt håpløst ut første gang jeg prøvde det, og måtte bare prøve igjen i dag og klarte 8 med mer inne), se verden i oppned-perspektv (altså stå på hendene inntil veggen (gikk ikke akkurat så bra sist gang jeg prøvde å stå på hendene uten støtte, så nå tør jeg ikke noe annet enn å støtte meg inntil en vegg!), og 10+ 8 + 6 + 4 chins. 

I morgen skal jeg teste det nye senteret “Barry`s Bootcamp” her i Oslo i forbindelse med Side2-jobb. Det gleder jeg meg selvfølgelig til! 

Også er det kjøttfri mandag i morgen så da kommer det ny, smakfull og næringsrik vegetaroppskrift på bloggen;)

 

Ha en herlig kveld videre. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg