Mobilblogg: siste dag i Berlin

Hei og god ny start på et nytt år! På nyttårsaften spiste vi middag på Nocti Vagus – Dark restaurant, altså en restaurant der det er bekmørkt hele tiden. Veldig spesiell opplevelse! Man ser virkelig ingenting, meningen er at smaksopplevelsen skal forsterkes og alle de som jobber der er blinde. Maten var god, men til dessert fikk vi “champagne variations” – en dessertskål med noe som tydeligvis var marinert i champagne + noen konjakkuler, og jeg lurer på om den søte avslutningen bidro til at 1. nyttårsdag ble tilbrakt ved doskåla og i senga. For jeg drikker jo ikke alkohol og har ikke drukket alkohol på 6-7 år, og det er ikke noe annet som skulle tilsi at jeg skulle bli dårlig ettersom jeg og Fredrik har spist og drukket det samme. Så score for den… Alt bare kom opp igjen og jeg sov sikkert 3/4 av gårsdagen. Ga meg i alle fall en fin påminnelse om hva jeg går glipp av, savner ikke det akkurat!;) Vel, her er noen bilder fra turen:

Men nå er det opprydding av hotellrom, litt shopping og flyplass neste! Ha en fin fredag 🙂 Silje

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg