Passe digg trykk på trening i dag

Heeeeelloooo mandag!!
Da var jeg tilbake på norsk jord og i dag hadde jeg den første “ordentlige” lange økta på 11 dager, and it felt gooood (til tross for en herlig jetlagfølelse i kroppen 😉 ).
Det ble 5x5x62,kg i knebøy, 5x5x82,5kg i markløft (pisslett faktisk), 10-5-6-5-6 pullups, 5x5x37,5kg i benkpress, 3×10 bulgarske utfall, 10×3 rygghev, 10×3 mageøvelse, 8×3 sidehev og SKULDER-SMERTEFRIE dips med 5-8-7 reps (Slitt med en litt vond skulder de siste 2 mnd, men nå ser det ut som den er 100 prosent igjen).

Og etter 2,5 time var jeg i endorfinrushimmelen:
Må bare ta med et klipp fra “kroppsvekttrenings-rundene” mine i Mexico også, nemlig ny pers i “chins-i-tilfeldig-tre-øvelse”. (Hadde jo aldri gjort det før, så uansett så var alle reps pers.. mihihihi. Uansett, moro for meg – null betydning for deg! :p )
video:10chinsitreemexico
Ellers så er det kjøttfri mandag med sen middag her i dag. Jeg skal mekke grønnsakssuppe (etter bestilling fra sambo), og da er det denne oppskriften som gjelder. 
Ha en herlig mandag og en strålende uke! Jeg trenger 1 dag eller 2 for å “stille meg inn i Norge-modus” igjen, men jeg er i alle fall på god vei. Jeg har til og med fått jobba og sendt avgårde en hel haug med jobbmailer denne ettermiddagen. “Back in business”.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg