Morgentrening og ShapeUp-lunsj

Heeeeeei og god solskinnstorsdag!
Jeg har nettopp begynt jobbdagen (hjemmekontor i dag 😉 ) og tenkte å vise frem noen bilder fra gårsdagens åpning av SatsElixia Røa som frister med både nytt treningssenter og badeanlegg.
Her var det blant annet både varmebasseng, boblebad, ulike type badstuer, vannsklie og egen velværeavdeling med “solsenger”  og varmebasseng. 

 

Og ikke minst:
Badeender. Mhm!
Det ble trening på meg i morges også, med blant annet (3x3x105 kg i markløft, 2×8 bulgarsk utfall, 3×8 enarmsroing med manual, 3×6 skulderhev, 10x3xroing i kabel, 10×3 mageøvelse og 12×3 dips. Ja, også ble det ny pers i 1 RM chinups med 18,75 kg ekstra. (Forrige pers var 17,5 kg, så det går da fremover da i alle fall.. hehe). 
Den filmen var det faktisk noe rart med slik at den stopper midt i, men jeg skal legge den ut senere uansett 🙂
Enn så lenge så blir det markløft-klippet som jeg også la ut på Instagram:
video:img2401

Markløft <3

Etter trening var jeg forøvrig på lunsj hos ShapeUp der jeg lunsjet med Cecilie og Pia (PT-Pia), og det var så hyggelig. Supre folk fra supert blad! 🙂

Nå må jeg tilbake til det mer fornuftige skrivearbeidet 😉 Ha en fin og sporty torsdag!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg