Saved by deadlift

God fredag!!!
Ah, jeg pleier å elske formiddagstrening, men i dag hadde jeg virkelig null energi og da jeg startet økta med tung knebøy måtte jeg bare utsette den øvelsen til en annen dag. Uansett hvor mange kilo jeg tok av, så var det bare blytungt. (Der får man igjen for å løpe opp Grefsenkollen dagen før da vøttu, haha. Beina var rett og slett gelé og slitne og det var NULL trykk ;p )
Noen ganger er det bare sånn at man ikke “treffer” med de planlagte øktene på de bestemte dagene, og jeg var rett og slett SÅ nære ved å bare utsette hele økta til en senere. 
MEN, så vet jeg jo samtidig hvis jeg i det minste forsøker å fullføre så har jeg i alle fall prøvd. Og i et forsøk på å få motivasjon bestemte jeg meg for teste trapbar-markløft-styrken. He he. Det er vel den øvelsen jeg aldri trener, men som jeg øker i på grunn av alle de andre markløft-øvelsene jeg gjør. 😉
Så da ble det 5 kilo pers og 135 kg opp fra bakken – det gjorde godt for hodet og treningslysten ;p
video:trapbar135kg

Så kosa jeg meg med strake markløft etterpå. Her er det 8repsx70kg:

video:strakemarklft8x70kg

Samt beinpress, legcurl, glute ham raises, tåhev og til slutt litt roing (1,5 minutt med maks drag (423 meter) og deretter rolige drag med 2x5minutter (cirka 2100 meter))

Og nå er endorfinrusen igjen løs i kroppen. 😀

Ellers så reiser vi straks til utlandet (LES: Sverige ;p ). Ha en nydelig fredag og god helg!

– Silje Bjørnstad – 

{tekst}

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg