Film: Blir aldri lei dette

Hei og god onsdag!

Jeg har treningsfri i dag, men må bare dele et par markløft-videoer fra Gøteborg. 

Jeg tok 6sett x 3reps på 84 kilo, og etter dette sa PT-kjæresten følgende: “Ja, så tar du 10 repetisjoner på 90 kilo og jeg tar 10 repetisjoner på 190 kilo”. 

Mhm…. Hallo markløft-cardio liksom.. Men vi gjennomførte settet med ti repetisjoner begge to, selv om de to siste repetisjonene ikke overraskende var grisetunge og seige. Men hodet hadde bestemt seg;)

3 reps x 84 kilo:

video:img4433

10 reps x 90 kilo:

video:img44341

 

Er det en øvelse jeg aldri blir lei så er det markløft. Aaaaaah, jeg bare elsker å plukke opp ting fra bakken :p  Så er det så fint å variere med ulike varianter også (som man strengt tatt kan gjøre med omtrent alle øvelser).

For eksempel klassisk markløft, rumenske markløft, strake markløft, sumomarkløft, markløft fra kloss, markløft på kloss, markløft med strikk, markløft med stopp, sakte markløft, eksplosive markløft, og så videre 😀

Variasjon = motivasjon, i alle fall for meg 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg