Film: trening

God fredag og god helg, i alle fall snart god helg for min del. Først er det kveldsvakt for Side2 som gjelder, men det bare gleder jeg meg til 😀 Null stress å jobbe når man har (i mine øyne) en av de kuleste journalistjobbene man kan ha, og i tillegg jobbe med verdens beste kollegaer. 
Men nå blir litt treningsupdate fra de siste dagene.
I går ble det saktebøy med 5 reps på 40 kg, 42,5 kg, 45 kg, og 3 sett med 47,5 kg. Så ble det markløft med 3x3x105 kg, og utfall 5×3 (som forøvrig var ganske lette utfall, men hadde dårlig tid for jeg skulle rekke kveldsvakt ;p )
video:475kgsakteby
I dag ble det pullups (3-9-3-3-6), dips med vektvest (den veier ca 10 kg) 10repsx3, skulderpress med stang 22,5 kg, roing med stang 4x6reps, 3×10, facepull 3×10, roing med kabel 8×3, skulderhev 10×3.
Jeg har aldri tatt dips med vektvest før, så det var en ny og positiv erfaring: 
video:10dipsvektvest
7M81hhNgaw

God helg! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg