Dette har jeg ventet lenge på

 

AH! 

Jeg kan ikke få en bedre start på dagen! Blå himmel, frisk høstluft og ut-på-tur sammen med verdens nydeligste vesen! 😀

Vi startet altså dagen med en time i skogen og nå skal jeg straks på trening for å trene litt styrke med blant annet knebøy, hip thrust og utfall. Tjohei 😉

I kveld blir det bursdagsselskap hos ei venninne sammen med en herlig gjeng og lørdagen blir også litt jobb-lørdag da jeg har et par artikler som må skrives ferdig. Men det er helt greit! For nå sitter jeg bare å nyter at jeg er på landsbygda samtidig som jeg nyter “utsikten” av skogens høstfarger og nytreskede åkre. 

Må også bare vise et par bilder fra i går – himmelen er virkelig magisk på Østlandet for tiden:

Ha en strålende helg! 

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg