Jeg er klar

Halloooo søndag!!!

Om bare noen timer setter jeg og ei venninne kursen mot sydligere strøk, nærmere bestemt Fuerteventura! 😀

Så akkurat nå er jeg så klar:

 

Haha, det viktigste er med: flipflops, solbriller og laptop :p Jeg må jo tross alt jobbe litt mens jeg er der nede, men det er helt greit når værvarselet ser slik ut:


DIGG DIGG DIGG!!

Ellers så er jo ikke høsten så verst her i Norge for tiden heller. Frisk høstluft og ikke-så-altfor-kaldt gjør at det er helt nydelig å gå tur nå, særlig med alle fargene som finnes overalt. 

Så jeg og Lexie koste oss skikkelig på en liten formiddagstur tidligere i dag.

<3

Nå må jeg pakke ferdig og forhåpentligvis få meg litt søvn. Flyet går selvfølgelig TIDLIG. 

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg