Mandagsenergi. Endelig :)

Hei!

Ah, endelig våknet jeg uthvilt og med treningsenergien på plass. De siste to nettene har jeg sovet 10 timer per natt, og det har vært så deiilg. He he. Det er ingen hemmelighet at jeg er B-menneske og liker å sove liksom, men når man må begynne å ha på vekkerklokka si klokka 9-10 om morgenen fordi man ikke ønsker at heeeele formiddagen skal bli borte, så begynner man å bli bortskjemt. :p

Uansett så har nok den gode og lange søvnen de siste nettene gjort sitt til at kroppen har fått hvilt ut ordentlig, for i dag hadde jeg så mye energi på trening. 

Dagens økt ble:
15-9-9-7 pullups, 93 (!!!) dips fordelt på 3 cluster sett (5-6 reps x 5 sett med 15-20 sekunders pause), enarms hantelroing, nedtrekk med dropp-sett, arnold press, sidehev og roing. 

 

Roinga skulle være 2000 meter med moderat intensitet, men jeg måtte bare sjekke rostyrken på 1,5 minutt, noe som ble 427 meter med mer krutt inne, så er fornøyd med den.

Så fornøyd at det fortjente en happyface-do-selfie:

Det som jeg derimot ikke er fornøyd med er at jeg har begynt å få skikkelig hosteanfall etter at jeg har anstrengt meg kondisjonsmessig… :-O De første 10 minuttene merket jeg ingenting (derfor så bråkjekk på snap…) Men så snakker vi 20-30 minutters hosteanfall, sånn SKIKKELIG hosteanfall der man hoster til man får tårer i øya, og det kjennes ut som hele halsen er stappet med hårballer og slimpropper (sorry detaljene). Men uansett, morsomt er det i alle fall ikke, og det er så ille at jeg liksom lurer på om noe er gærent, eller om det bare er kondisen som er helt på bånn. :p Sikkert det siste, selv om jeg leter etter en annen unnskyldning… :p

Anyway, jeg overlevde denne gangen også. 

Add meg forresten gjerne til på snap: silje1987

Ha en herlig mandag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg