Opp 10 kilo og PT-tilbud

Da var det fredag igjen og jeg tilbringer fredagskvelden på kveldsvakt for Side2 🙂

En kjapp logg fra de to siste treningsøktene:

Torsdag: Pullups med ekstra vekt (12,5 kg x 4 reps + 5-4-4 reps med 10 kg), dips med ekstra vekt (22,5 kg x 4 reps + 6-6-6 reps med 10 kg ekstra), nedtrekk, brystpress med hantler, arnold press og mageøvelse.

Fredag: Markløft 120kg x 3 x 2 sett + 110kg x 3 reps, frontbøy 15 reps x 3, utfall fremover 3×8 reps på hvert bein, gående utfall 4 sett x 10 reps på hvert bein og mageøvelse.

Det må sies at jeg er veldig fornøyd med markløftrepetisjoner på 120 kilo på en kroppsvekt på 59 kilo, samt at jeg i tillegg sov typ 5 timer i natt. Merker at jeg er gira på å teste 1 repetisjon maks før jeg eventuelt mister flere kilo og styrke i tiden fremover.  

Tidligere denne måneden tipset jeg dere om rabattkode fra Klubben.no der man får 20 prosent avslag og gratis frakt frem til 18.desember hvis man skriver Silje fri frakt i feltet melding til salt. Les mer her:

Rabattkode på masse treningsutstyr

Nå skal jeg tipse om et annet godt juletilbud, nemlig julekampanje på PT-timer med han som “tilfeldigvis” er kjæresten min, nemlig Fredrik: 

Han arbeider som personlig trener på Sats Elixia på Storo her i Oslo og jeg kunne godt ha sagt “jeg anbefaler han fordi han er kjæresten min”, men det vil liksom være en litt spinkel begrunnelse… Vi er begge veldig interessert i trening og ikke minst trening med kvalitet, og for å gi en kortversjon av hvor mye han har betydd for meg og min fremgang: Uten Fredrik hadde jeg ALDRI vært i nærheten av der jeg er i dag, både når det gjelder styrke, treningsopplegg og ikke minst det avslappede forholdet jeg har til min egen kropp. 

Når jeg først møtte Fredrik hang jeg bare i stanga første gang jeg skulle prøve på “chins”. Altså, det var UMULIG å forstå at det i det hele tatt var mulig å kunne dra seg opp slik at stanga ville treffe brystet. Jeg klarte såvidt en pushup på knærne. Jeg visste knapt hva knebøy og markløft var, og selv om jeg hadde et sunt og variert kosthold, så var det ikke før jeg møtte Fredrik at jeg faktisk forstod og kjente selv på kroppen at det å spise mer kanskje ikke var så dumt :p Jeg har jo gått fra å veie 52 til 62 kilo i løpet av de snart 4 årene vi har kjent hverandre, og hadde jeg ikke vært på konkurransediett nå, så hadde jeg nok bevisst gått inn for å øke med enda et par kilo i håp om å øke muskelmassen. Men alt dette har altså resultert i en sterkere kropp, både mentalt og fysisk. So, me happy 😉

Så dette er en personlig trener jeg kan gå god for. Så det så. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg