Treningsøkt med ny dips-PR :D

Hei mandag!

Ah, dagen startet med styrke- og kondisjonstrening på det lokale treningssenteret og som alltid så møter man jo noen kjents, og det trengte jeg i dag. Energinivået ble virkelig boostet opp når det kom noen som motiverte og bare spredte godt humør 🙂

Det endte faktisk med pers i dips med 32 stk:

video:32dips

 

 

Og ellers så ble det pullups med ekstra vekt, nedtrekk, floor press, omvendt roing, skulderhev, arnold press og rointervaller (2 min x 6 stk).

 

Ellers så koser jeg meg med hjemmekontor-jobbings og ikke minst Lexie. 

Enough said. <3

– Silje Bjørnstad

4 kommentarer
    1. Veldig bra! 🙂 Men, bare en ting. Du bør være litt obs med “svaing” i konk. De er veldig strenge og du risikerer å få underkjent. Beina bør være mest mulig i ro, om du skjønner.
      Lykke til videre 🙂

    2. Emilie Møller-Olsen: tusen takk for godt tips Emilie! Jeg synes også jeg svaier for mye her, så tar det med meg videre! Utfordringen er jo å få pushet ut dipsene etter roing, du vet jo alt om det her 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg