Ny skolehelg

Denne helgen er det skole fredag, lørdag og søndag som gjelder for min del og denne gangen det også litt praktisk undervisning. Følg meg gjerne på Instagram (silje_bjornstad) og Snap (silje1987) for hyppigere oppdateringer for bloggen blir nok ikke førstepri de neste dagene. 😉

Ellers så var jeg og Susanne på nye Asker Treningssenter i Asker i går. Her fikk vi omvisning av hele lekeplassen og dette er et SVÆRT treningssted med så mange forskjellige muligheter! I tillegg til å ha tradisjonelle styrketreningsområder og kondisjonsapparater så har de blant annet egen smoothiebar/café, eget yogarom, løpesal, spinningssal, gruppetreningsrom, de driver og bygger SPA- og bassenganlegg, det kommer klatrevegg og jeg og Susanne fikk leke oss i corssfit-boksen helt alene! 😀

Ja, så har de Norges lengste monkeybar, også kjent som Tuftegangen. Her måtte jeg så klart leke litt apekatt og jeg klarte faktisk hele “stigen” på første forsøk. Det var en gang jeg ikke klarte å henge i en sånn stang en gang liksom… Så det har da skjedd litt på både styrkefronten og grepet de siste årene.

BQ2045UhIev

Ellers så sier jeg og Susanne GOD HELG på denne måten:

BQ4tpRvhw5J

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg