Trøttis og dagens middag

Nok en obligatorisk skoledag er over og i dag hadde jeg fremføring av helsekommunikasjonsoppgaven: Unge jenter og kalsiuminntak. 

Jeg tror det gikk ganske så bra etter gode tilbakemeldinger fra både lærer og medelever 😀 Etter at jeg var ferdig var lærerens første kommentar: “Hva jobber du som?”

Tok det som et positivt tegn om at det jeg leverte var engasjerende og godkjent;) (Sånn, litt selvskryt av og til er lov)

Etter skolen gikk jeg og besøket mitt ut for å spise middag. I kveld havnet vi på “Four Seasons” i Vika i Oslo. De kan virkelig asiatisk mat!! 😀

Green Chicken Curry 

Nu er vi endelig hjemme igjen og vår lørdag skal bestå av velfortjent joggebukse-håret-i-en-tilfeldig-knute-slappis-bare-kose-seg-og-se-på-Friends-kveld 😀

På plass i sofaen mac, kaffe og selvfølgelig smilet på plass:

Selv om jeg egentlig er litt sånn her også:

(Haha, sjekk frukt- og grøntplakatene på veggen i bakgrunnen. Inspirasjon i hverdagen er viktig.) 

Forresten, Fredrik gjorde det ganske så bra i konkurransen  “Tactical Strength Challenge også. Jeg har hvertfall fått oppdatering om at han tok en 2.plass i sin klasse og var best av alle i pullups-øvelsen med hele 27 godkjente pullups. Yeah! Flink type – stolt kjæreste 😉

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

1 kommentar
    1. Fluconazole Online India Usual Dosage For Keflex 500 Mg Kamagra Buy With Paypal [url=http://drugsor.com]usda approved generic levitra[/url] Amoxicillin Vs Penicillin Toothache

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg