Speltlompepizza med melonsalat <3

Det er kanskje blitt litt lite av nye oppskrifter og matbilder i det siste, men det er rett og slett fordi jeg spiser mye av det samme for tiden. Jeg har en helt sinnsyk cravings for speltlompepizza og ikke minst de proteinpannekakene som du finner oppskrift på her.

I dag ble det følgende restitusjonsmåltid etter trening: 
Speltlompepizza med kalkunskinke, mozzarellaost, squash, rød paprika og rødløk.

I tillegg hadde jeg noen biter av vannmelon og galiamelon som “tilbehør” – selv om det kan høres ut som en merkelig kombinasjon var det utrolig deilig med noe friskt og søtt ved siden av.  

Dagens dessert: 

Enda mer melon;) 

Og dagens bevis for at jeg faktisk har vært på trening:  

Knebøy ♥

Ha en herlig fredag!

Selv skal jeg tilbringe kvelden med herlige venninner her i Oslo – gleder meg! 🙂 

– Silje Bjørnstad –

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg