Mathjelpen for foreldre

I dag fikk jeg denne i posten:

“Mathjelpen for foreldre – hjelp barna å spise sunt døgnet rundt”

Mathjelpen for foreldre er et samarbeid mellom Kagge Forlag (utgiver av boken) og Opplysningskontoret for frukt og grønt (OFG). Boken gis gratis til foreldrene til årets 1. klassinger, samt at ett eksemplar gis til skolens helsesøster.

 

I år er det matskribent, hobbykokk og småbarnsfar Christopher Sjuve som står for oppskriftene. Forordet er skrevet av ernæringsprofessor Rune Blomhoff og utgiver er Kagge Forlag.

 

Kokeboken skal være til nytte og inspirasjon for foreldre og barn i en travel hverdag. Det er lagt stor vekt på at oppskriftene skal være sunne, enkle og næringsrike. Boken er delt opp slik at den tar for seg alle dagens måltider. Flere av oppskriftene er lagt ut på frukt.no

 

Jeg var så heldig å få tilsendt boka i fjor også: Les mer i dette innlegget.

 

I løpet av neste uke skal jeg sette meg ned med den nye utgaven så da vil det bli mer detaljer, informasjon og ikke minst inspirasjon fra denne nye utgaven som jeg selvfølgelig skal dele her. 🙂

 

Nå tar jeg helg med venninnebesøk og hjemmelaget pizza. 

 

Nyt fredagskvelden!

 

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg