Instagram: Real nutrition – Real workouts – Real life

Hei og god søndag! 
Her er en ny runde med siste nytt fra min Instagramkonto: 

1) Hverdagsbilde med tema hobby: Jeg kan aldri lære eller lese nok om kosthold og ernæring. Informasjon, påfyll, og inspirasjon finner jeg i både kokebøker, faglitteratur, vitenskapelige artikler, blader og hefter. 🙂
2) Lakselunsj med urte&chilimarinert laks, søtpotet og karrikesamdressing.
3) Fikk tilsendt en klump svinkenakke fra Gilde en dag jeg satt på jobb. 😉
4) Lørdagstrening <3

5) Persebilde fra 100 kg i markløft
6) Tester “cake-in-a-cup” fra Funksjonell Mat på jobb.
7) Hverdagsbilde med tema hobby: REISE! Den beste følelsen <3
8) Hverdagsbilde med tema hobby: Bloggen selvfølgelig! Jeg får ofte spørsmålet “hvorfor blogger du?” og svaret på det kan du lese her. 

9) Hverdagsbilde med tema hobby: MAT – enugh said! 😉
10) Risottomiddag og bærdessert
11) Markløft, hipthrust, knebøy <3
12) Artikkel i DetNye ShapeUp: “Naturlig supermat” 

Og som vanlig, min Instagramkonto er fortsatt siljebjornstad87  😉

Ha en herlig søndag! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg