Min type frokost

Hei!

Onsdag og vi er halveis i jobbeuka allerede. 

Min dag startet med den obligatoriske frokosten med hjemmelagde proteinpannekaker, bær, vaniljekesam og et dryss med Natreen (søtningsmiddel) – perfekt powerfood før en formiddagstrening for min del. 

Jeg har nevnt disse favorittpannekakene flere ganger tidligere og originaloppskriften finner du for eksempel her.

Nå lager jeg derimot en forenklet versjon bestående av:
2 egg
1/3 boks mager cottage cheese
Kardemomme
Kanel 

Bland sammen alle ingrediensene og stek 2 middels store pannekakelapper i en stekepanne på middels varme. 

Yummy-heaven.

Spises for eksempel med fryste bær, vaniljekesam og litt søtningsmiddel <3 Og funker like godt til lunsj, middag og kveldsmat!

Naturlig rik på protein fra vaniljekesam, egg og cottage cheese, i tillegg til at man får i seg en god blanding av ulike vitaminer og mineraler fra alle de fire hovedingrediensene. Egg er jo kjent som “naturens egen vitaminpiller” og inneholder alle vitaminer unntatt vitamin C. Men her får du i deg vitamin C fra bærene i tillegg til antioksidanter og fiber. 

Så det så 🙂

Dagens økt ble knebøy, bulgarske utfall (hatelsk-forhold til den her ass), good morning, glute brigde og planke.

Fine løftetrynet mitt… I dont care. 😉

Silje tenker: “Pain – pain – pain – men snart ferdig og snart endorfinrus”.

I morgen blir formiddagen viet til husarbeid, hjemmekontor og bilags-organisering (gruer meg allerede…) før Side2-jobbings på kvelden, med andre ord så blir det en treningsfri torsdag 🙂

SNART helg! 

– Silje Bjørnstad 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg