Instagram: is og treningstrøkk

Helloooo!!!

Ah, i dag har jeg vært å fjernet nok en visdomstann hos tannkirurgen. Jeg kjente det i forrige uke at denne tanna måtte ut og at den allerede da hadde gjort stor nok skade. Og jeg hadde rett. I tillegg til å bli bedøvd, åpne tannkjønnet, fjerne kjevebein og få et sår med flere sting, så hadde jeg altså betennelse nedi der. Så etter inngrepet og etter at den tann j…. tanna endelig var ute, så ble jeg sendt hjem med både paralgin forte og antibiotika. Wheeee. :p 

Selve inngrepet er jo ikke ille, men sist gang jeg gjorde dette hadde jeg så vondt de neste dagene at jeg brukte begrepet “det kjennes ut som man føder oralt” – og jeg satt oppe og grein om natta fordi det var så smertefullt at jeg måtte tilbake til tannkirurgen for å få mer smertestillende…. Ha ha. Håper jo ikke det blir like ille denne gangen og det mest positive her er jo at man skal spise mat som er lett å tygge. I mine ører betyr det blant annet “is”. :p

Og det har blitt helt absurd mye is-spising den siste uka, men så har det også gitt trøkk på trening!

Her er siste updates fra Instagram-verden:

1) Godbiter fra Sverige! 😉
2) Kom på jobb og fikk se at vi hadde fått sånn cirka 150 is fra Hennig Olsen (vareprøver til test av isnyheter). Og i tillegg hadde jeg funnet den nye Ben&Jerry`s-isen med smak av kanelbolle. Det ble is til både lunsj, middag og kveldsmat den dagen for å si det sånn.  
3) Og en annen dag fikk jeg vareprøver av isnyheter fra Diplom-Is. 
4) Dette bildet er fra i dag: “Dagens meny de neste dagene – passer bra å fortsette smakingen av alle de ulike Kulinaris-variantene. Lakris-isen var forøvrig helt sykt digg!!!”

5) Denne isen testet jeg hjemme for et par uker siden. Fløteis med smak av appelin og sjokolade – denne er også å anbefale! 😉
6) Nye vårsko. Bare fordi.
7) Overnight Oats <3 – se oppskrift her.
8) På vei til Molde i forbindelse med jobb

9) Pullups
10) Benkpress-pers med 52,5 kg
11)  Markløft <3
12) Chins med 18,75 kg ekstra

Ha en fin onsdag videre! 🙂

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg