Mer action på Instagram

Hei!

Det er veldig travle dager for tiden så det har vært litt stille på bloggfronten et par dager, så det skjer mer action på Instagram! 🙂

Jeg har blant annet vært en jobbtur i Molde og ellers så er det kostveiledninger og frilans-jobbing i tillegg til Side2 som gjør at det blir litt ekstra akkurat nå – men det er jo bare gøy. Gudskjelov så elsker jeg jobben min, så jeg er bare fornøyd med at dagene blir fullt opp og vel så det! 😉

Her er noe av det som har skjedd på Instagram den siste tiden:

1) På jobb og filmopptak for Proteinfabrikken.no (Jadda, hva er det jeg ikke gjør liksom… ;D Mer info senere 😉 )
2)  Fant lyset. Enough said.
3) Fortsetter testingen av Kulinaris-is. 6 down, 9 to go! 
4) Mmmmmm- Biffmiddag med brokkoli og fersk mozzarella.

5) Ute på tur med Lexie 😀
6) Kjøttfri mandag med mozzarella&fersken-salat
7) Saftig sjokoladekake uten tilsatt sukker  – oppskrift her. 
8) Nabokatten Torstein er på besøk (jepp, han heter det)

9) Rumenske markløft
10) Dips med ekstra vekt
11) Pullups 
12) Knebøy  

Må også bare loggføre dagens trening, som forresten ble utført på SatsElixia i Akersgata (midt i Oslo sentrum) siden det var åpent hus. Min erfaring: Jeg kommer til å fortsette som trofast kunde på Fitness Xpress!!!! ;p

Markløft: 3x3x105 kg (uten belte siden jeg hadde glemt det), 7-7-6 (super)brede pullups, 3x4repsx47,5kg i benkpress med stopp, rack-chins, skulderpress med manualer, franskpress, hammercurl og dips med ekstra vekt (10 kg x 7 reps og 6 reps – forøvrig reps-pers og første gangen jeg har turt å trene med 10 kg ekstra siden skulderen slo seg vrang i november. Kjente ingenting i dag så da fortsetter jeg med disse vektene fremover 😀 😀 Endelig!!!)

Ha en fin torsdag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg