Behind the scenes til Shape Up

God (kjøttfri) mandag 🙂
Min uke kunne vel ikke startet så mye bedre når mandagen begynner med treningsdate med en venninnekollega (der det blant annet ble 115kg3x3 i markløft for min del :D)
Før det deretter ble Shape Up-jobbings sammen med fotograf og Camilla Lorentzen eller Fitnok-Camilla om du vil.
😉
Vi skal nemlig begge på ShapeUp Convention som finner sted i september og her skal Camilla være treningsinstruktør og byr på øvelser med fokus på rumpe og core. 
Så i dag hadde vi en liten fotoshoot for en artikkel som kommer i neste ShapeUp-utgave med nettopp rumpeøvelser som hovedfokus, øvelser du kan gjøre når som helst, hvor som helst 🙂

Men i dagens medieverden holder det ikke bare å ta bilder, det skal filmes også:
video:img6764
Flinke og positive folk gjør at jobben går lekende lett og at tida flyr, og jeg tror både jeg, Camilla og fotografen ble skikkelig fornøyd med dagens bilder. Takk til Gym Ila for lån av lokaler! Et treninggssenter som åpnet for kun to uker siden som har skikkelig store, lyse og flotte lokaler med masse kult treningsutstyr. Dit vil (og MÅ) jeg tilbake! 😉
Eller så ble dette min kjøttfri lunsj i dag:
Osteomelett med bønnesalat, agurk og paprika, og selvfølgelig sjokolademelk ved siden av 😉 YUM! Et enkelt og næringsrikt måltid som blant annet bidrar med masse protein og som ikke minst smaker utrolig godt! Dagens kjøttfrie middag blir pannekaker! <3
Ha en strålende mandagskveld!
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg