Athletic Fitness: testrunde nummer 2

Hei og godt nytt år!

Jeg og Fredrik feiret nyttårsaften med to vennepar hjemme hos oss, hvor vi spiste en nydelig kalkunmiddag og en hel haug med desserter/kaker/is. Det var diettfri den kvelden for å si det sånn. Det var i alle fall veldig hyggelig!

Så ble det selvfølgelig raketter, stjerneskudd og Alias-spill etter hvert også. 

I går testet jeg også AthleticFitness-styrkemomentene igjen, altså, pullups, romaskin og dips etter hverandre. Resultatet ble i alle fall bedre enn forrige gang, men jeg spydde denne gangen også. Hehe. Uansett, formen har blitt bedre og det er det viktigste. Jeg tok 17 pullups (vil tippe 16 godkjente), rodde 418 meter og tok 15 godkjente dips. 

LES OGSÅ: Derfor vil jeg konkurrere i Athletic Fitness

_9RFhONgUr

I dag bestod treningsøkten av smalbenk, stående roing, eksentrisk skulderpress, pullups cluster sett, sidehev, tricepspress og ro-intervaller. 

 

På tirsdag reiser jeg jo til Mexico og der er det ikke noe treningssenter for å si det sånn, så jeg trener de øktene jeg kan frem til jeg reiser, så blir det nok strandintervaller og kroppsvekttrening med kreativ vri i Mexico. 🙂 

God helg!

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar
    1. Det er så mange som bare kommenterer for å kommentere, og faktisk ikke mener det dem skriver – derfor synes jeg det er så viktig at jeg forteller deg at du er en slik blogger som gjør at man faktisk får lyst til å kommentere og dele fra hjerte. Måten du skriver på og bildene du tar fortjener langt mer lesere enn det du har i dag, og jeg skulle ønske at du en dag havner på toppen av topplisten i Norge. For DET fortjener du! Mange klemmer i fra meg, og du – husk, aldri gi opp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg