Insta-update

Hei!

I dag startet jeg dagen på frokostseminar arrangert av Opplysningskontoret for Meieriprodukter hvor hovedtemaet var den nye rapporten om risiko for jodmangel i Norge. Sak kommer på Side2 i løpet av ettermiddagen! 🙂

Ellers så er det på tide med en liten oppdatering fra Instagram-verdenen, så her er noen av mine Insta-shots fra de siste ukene:

1) Gladlaks klar for å komme seg ut i frisk luft etter noen dager inne på sykesofaen slått ut av feber, snørrenese og vondt halsen.
2) Treplanke på Grefsenkollen!
3) Sunnere fløyelsgrøt laget av havremel og melk (oppskrift her)
4) Verdens fineste Lexie med verdens tristeste uttrykk da jeg skulle reise innover til Oslo igjen. <3

5) Bare ei som er glad og fornøyd med ny treningstopp fra Reebok
6) Hamburgertallerken med søtpotet og salat. 
7) Tilbakeblikk til Oslo Grand Prix i april, backstage, før jeg og Susanne skulle ut på scena.
8) Tilbakeblikk til kamelkyss i Miami.

9) Ut på topptur med Lexie.
10) I endorfinrus etter å ha gjennomført Toughest Viking (1 mils hinderløype) på Tryvann i Oslo
11) Nytt Shape Up er ett av månedens høydepunkter!
12) Hip-thrust med 15 reps og stopp på topposisjonen – svir godt i rumpemusklene den her! 😉

På instagram heter jeg silje_bjornstad
På snap: silje1987

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg