Det er på Insta det skjer

God tirsdag! Det er på tide med litt Insta-update, det er jo tross alt der jeg har vært mest ivrig de siste ukene når det gjelder sosiale-medier-plattform. 🙂

Følg meg på: silje_bjornstad

1) Spontan frontbøy-pers med 75 kg på en lørdagskveld på Oslo Styrkeløftklubb.
2) Samme kveld klarte jeg også endelig å ta benkpress (med stopp) i egen kroppsvekt. 56 kilo på stanga og 55,7 kilo kroppsvekt. Det er et mål som har ligget der helt siden jeg begynte å trene styrke og de siste ukene før jeg begynte å trene spesifikk mot atheltic fitness så har jeg fokusert veldig på å øke benkpress-styrken. Gøy når det klaffer!
3) Dips med ekstra vekt – en av favorittøvelsene <3
4) Ut på tur! 😀
 

5) Vakre Fondsbu og Bygdinvannet i Jotunheimen.
6) Fjellgeit.
7) Fjellgeiter i obligatorisk tur-pose.
8) Dips-reps-pers: klemte ut 41 stk før jeg ikke gadd mer. 😉

9) Hotellfrokost <3
10) Ut på tur med verdens beste Lexie.
11) Mimring tilbake til april måned og Oslo Grand Prix da jeg og Susanne kom på 3. og 1.plass i atheltic fitness. De blikkene sier det meste: glede, mestring og stolthet <3
12) Nytt Shape Up – augustutgaven som du kan lese mer om her: Nei, sukker er ikke gift!

I morgen er jeg tilbake i jobbmodus for fullt og da blir det Side2-jobbings onsdag, torsdag og fredag. Ellers så driver jeg og snuser på å være med på hinderløypa “Viking Race” på søndag som arrangeres her i Oslo. Det var jo så gøy å være med på Toughest i mai, men foreløpig er det spådd regn, så jeg får se om værmeldinga endrer seg til opphold og sol. Jeg er nemlig ikke SÅ gira på å løpe opp våte vegger og i megagjørmete oppoverbakker eller leke apekatt i glatte stenger. I tillegg må jeg uansett ta det rolig og sørge for at jeg ikke blir skada, jeg skal jo være med i NM i fitness i oktober (hvis hode og kropp holder så klart;) For ja, jeg er i gang med en ny oppkjøring til en ny athletic fitness-runde. Mer om det i løpet av uka 🙂

Nå skal jeg ut å nyte sola mens den fortsatt er her!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg