Valper og fitness

Hei og god søndag!

Det er på tide med litt Instagram-throwback! Det begynner jo å bli en stund siden sist og de siste ukene har mildt sagt vært travle! Selv om det kan virke som det kun har vært valper og fitness som livet mitt har bestått av de siste ukene, så må jeg likevel presisere at jeg også har vært opptatt med andre ting altså – selv om instagram kanskje kan gi inntrykk av noe annet.

Hehehe!

1) På jobb og shoot for Shape Up! 
2) “Behind the scenes” på NM: Jeg og Susanne har nettopp gjort unna styrkerunden og er to fornøyde pepperkake-damer.
3) Backstage fra NM: Jeg og Hanne gjør oss klare til å GI ALT!
4) Starten på “peak week” – hovedjobben er gjort, nå var det bare å vente på konkurransedagen.

5) Ut på tur med valpemamma Lexie. 
6) Vi har seks gordon-setter-valper hjemme nå, og de er altså noen små hjerteknusere hele gjengen. 
7) Altså, smelt?!!!!
8) Kosestund.

9) Testet litt markløft-styrke tidligere denne uken. Fornøyd med å fortsatt klare 2xkroppsvekt til tross for fitnessoppkjøring og tungt markløft ikke akkurat har vært førstepri på treningsprogrammet.
10) Green curry-kokosmelkgryte. Så. Sinnsykt. Digg!
11) Søtsalte bananlapper – en favoritt!
12) Just happy. 🙂

Du finner meg på @silje_bjornstad
Er du gira på snap kan du legge meg til der også, mitt brukernavn er silje1987

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer

Siste innlegg