Nye proteinpuddinger!

Hei! Ah, for en fantastisk digg helg som ble avsluttet med makstest av knebøy, benkpress og markløft søndag ettermiddag.

Her er det resultatet:

BQs9UzhBQ_p

Men tilbake til overskriften; jeg og Fredrik var på storshopping i Sverige før vi tok en treningsøkt og her så jeg blant annet noen Proteinpuddinger som jeg ikke har sett før. Så for meg var de i alle fall nye. Blant annet disse:

Og jeg ELSKER alle sånne sjokoladegreier med appelsinsmak og denne nye fra ProPud var bare HIMMELSK! NAM!

Den med jordbærsmak har jeg ikke smakt på ennå. Jeg fant også to andre varianter fra samme produsent med granola og smakene “Apple Pie” og “Banana Chocolate”, men disse ble ikke med i handlekurven denne gangen. Rett og slett fordi jeg hamstret de med sjokolade- og appelsinsmak (og fordi handlekurven var fullstappet fra før av), samt at jeg personlig ikke er så gira på tanken av granola i proteinpudding… Men det er meg da! De smaker sikkert digg uansett og man trenger jo virkelig ikke å ha oppi granola hvis man ikke vil så klart.

LES OGSÅ GJERNE DETTE TIDLIGERE INNLEGG OM PROPUD: Proteinpudding – hva er greia?

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg