Dette gir meg tårer i øynene

God fredag!

Tidligere denne uken publiserte jeg et innlegg på Instagram der det står følgende:
Av ulike hensyn er det ikke ofte jeg publiserer før-og-etter-bilder av kunder (dette er alltid noe man eventuelt skal avklare med vedkommende! Det er for eksempel ikke alle som synes det er like kult å få private formbilder av seg slengt ut i sosiale medier. Noen andre ønsker kanskje ikke at “deres vektnedgangsprosjekt”, eller hva det målet er, blir delt med “resten av verden” etc. Så sørg for å ha dette på plass før du eventuelt deler noe du ikke skulle ha delt!). Men dette innlegget er avklart med personen som er på bildene, og når man blir megaoverrasket av en online-kunde som har tatt kontakt med en felles bekjent for å ordne nydelige blomster til meg som takk så må jeg få skryte av vedkommende.

Dette er Siv som i 2012 tok en gastric sleeve operasjon og gikk ned flere titalls kilo. Tidligere i år tok hun kontakt med meg med mål om å redusere fettprosenten og å gå ned “de siste kiloene”. Når man veileder mennesker som har gjennomgått et slikt inngrep Siv har gjort så er det en rekke faktorer å ta hensyn til når man setter opp individuelt tilpasset kostholdsplan, noe som jeg vil at folk i bransjen skal huske på; vær ærlig på hva du kan og har kompetanse til, og ikke. 

Jeg er så ydmyk og takknemlig for tilliten til denne dama, og ikke minst så sykt imponert! Og ikke bare har Siv tydelig redusert fettprosent og gått ned i vekt, men dama har jo virkelig fått en nydelig timeglassfigur og naturlig rumpeløft med på kjøpet når man ser på disse før-og-etter-bildene i dette innlegget. En ting er å klare å redusere fettprosenten og gå ned i vekt ved hjelp av smarte matvalg, gjerne i kombinasjon med økt fysisk aktivtet. Men jeg legger også merke til så mange andre positive ting på veien, og nå opplever jeg en helt annen gnist og energi fra Siv nå enn bare for noen uker tilbake. Her snakker vi treningsglede, mestringsfølelse og selvtillit – og DET er da virkelig vel så viktig i en slik prosess! 😀 Og da jeg ser at kundene mine er fornøyd så blir jeg fornøyd også – og det er derfor jeg elsker å jobbe med mennesker på denne måten.

Nå har jeg og Siv samarbeidet med online-oppfølging i 8 uker og jeg har fått lov til å dele noen av formbildene som er blitt tatt underveis, og jeg synes disse bildene taler for seg selv. Jeg blir så stolt!!!

Dette er et av de nyeste bildene Siv har delt på sin Instagram-konto:

BOOM!

Og tidligere denne uken møtte jeg Susanne som hadde med seg en fantastisk blomsterbukett, men den var ikke fra hun. Nei, det var fra nettopp en av mine online-klienter som bor på andre siden av landet som hadde tatt kontakt med Susanne for å gi meg blomster fordi hun (ifølge Susanne hvertfall 😉 ) var så fornøyd med oppfølgingen. Og jada, dette var det beste Siv som hadde fiksa! 😀 <3 Og jeg blir virkelig bare helt satt ut av sånne overraskelser fordi det bare kommer heeeeelt utifra intet og jeg fikk umiddelbart en klump i halsen fordi jeg blir så ydmyk, så takknemlig og så utrolig rørt.

Og siden selvskryt er velskryt, takk for flotte ord Siv:

“Denne dama!!! anbefales på det sterkeste! En dyktig, reflektert, erfaren og veldig individfokusert rådgiver. Motiverende og har alltid ei lita gulrot i ermet 👍 et råskinn av ei dame- som jeg er glad jeg har blitt kjent med!”

Først og fremst så er det kundene selv som gjør den jobben som skal til for at de skal nå sine mål. Som jeg pleier å si så stiller jeg med verktøykassa som er individuelt tilpasset for hver enkel kunde, inkludert kostholdsmeny, treningsprogram/oppfølging i forhold til fysisk aktivitet, men også det å kunne gi mental oppmuntring og holde fokuset på rett spor underveis i oppfølgingen. Jeg er ekstremt opptatt av kvalitet fremfor kvantitet og bruker mye tid på å tilrettelegge individuelle og realistiske opplegg fremfor å spy ut samlebånd-program. Derfor har jeg også begrenset kapasitet og mulighet til hvor mange klienter jeg kan ha i kundebasen til enhver tid. Selv om jeg synes det er utrolig kleint og nesten virkelig litt arrogant å si det, så har jeg dessverre ikke kapasitet for å starte oppfølging av nye online-kunder akkurat nå. Tidligst oppstart for nye kunder blir da i midten av mai, eller begynnelsen av juni. 

Men tidligere denne måneden annonserte jeg at jeg kjører en aprilkampanje med 4 ukers oppfølging inkludert individuelt tilpasset matplan og treningsprogram til 1300,- (orginal pris er 1800,-), fordi jeg denne måneden feirer 4 år som selvstendig næringsdrivende hvor jeg disse årene blant annet har jobbet med online-coaching! Dette tilbudet gjelder fortsatt og det gjelder frem til 1.mai, så hvis du er interessert så send meg en mail til [email protected]

Tilbudet gjelder selvfølgelig selv om vi da starter oppfølging i midten av mai eller i løpet av juni måned. 🙂
Les mer om hvem denne kampanjen kan passe for, hva som er inkludert og hvordan jeg setter opp kostholdsmenyer her.

GOD HELG! 🙂

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg