Ny podcast: Grandiosa-diett, rumpetrening, proteinpudding og alkohol

Hei og god mandag!!!! Ny mandag, ny uke, ny måned OG ny podcast-episode er publisert!

Denne gangen har jeg fått med meg kjæresten min Fredrik som gjest og dette er mannen som definitivt er en av de største grunnene til at jeg er der jeg er i dag med tanke på styrketrening, jobb og selvtillit – for å nevne noe. Fredrik er jo han som introduserte meg til styrketrening i første omgang, og han har også hatt mange gode tips og råd i forhold til jobbvalg, fitness-konkurranser og så videre. I tillegg har han jo helt klart også vært med å inspirert meg til å selv ta PT-utdannelse som jeg har eksamen i om bare noen få uker.

Fredrik Aasgaard utdannet seg som personlig trener i 2006 og jobber i dag som PT på SatsElixia Storo. I tillegg har han en bachelorgrad i ernæringsfag. Jeg, Susanne og Fredrik tre snakker blant annet om dietter, motivasjon og hva er det som egentlig er som skal til for å få folk motivert til å endre livsstil. Fredrik forteller også om sitt Grandiosa-i-3-uker-prosjekt som også ble et viralt blogginnlegg for noen år tilbake. Jeg og Susanne snakker om hvorfor vi ikke drikker alkohol, og vi svarer på lytterspørsmål om kosttilskudd, proteinpudding og rumpetrening! Dette er en episode dere bør høre folkens 🙂

 

Dere finner oss på BedreTrent på iTunes og på Soundcloud.

– Silje Bjørnstad –

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg