Verdens beste jobb

Plutselig var det onsdag allerede – jeg synes nettopp det var helg! Uansett – dagene flyr avgårde og nå er det hovedsakelig PT-jobbings og bokprosjekt som tar mesteparten av min tid. Cappelen Damm er i full gang med å designe boka vår og jeg og Susanne har allerede fått flere eksempler på hvordan boken ser ut. Den følelsen når du ser alle bilder og tekstmanus organisert i kapitler med riktige bilder, tipsbokser, oppskrifter og det hele er ganske så kult! Vi er superfornøyde med jobben som den grafiske designeren gjør og nå er det jo pirkejobben, korrekturrunder og den siste finpussen som skal jobbes med før alt skal i trykken. Jeg gleder meg så sykt til å kunne vise frem det endelige resultatet! 8.januar 2017 folkens – det er offisiell lanseringsdato! 😀

Ellers så er jo jobben som personlig trener ekstremt hektisk og travel, men så morsomt og givende! Jeg stortrives sånn i jobben som PT og synes det er fantastisk gøy, lærerikt og spennende å møte så mange ulike mennesker med ulike historier, bakgrunn og mål. Å få den tilliten til å hjelpe og motivere folk med trening og fysisk aktivitet er noe jeg er så enormt takknemlig for. I dag kjørte jeg en 1RM-makstest i knebøy, benkpress og markløft på supersterke Sophus for å kunne sette opp et best mulig program for han videre med mål om økt styrke i nevnte øvelser (137,5 kg i knebøy, 90 kg i benkpress og 172,5 kg i markløft). Hans egne ord om timen fant jeg tilfeldigvis på et Instagram-innlegg i etterkant: “I had an amazing PT from Sterk who pushed me through and straightened out my technique for my compound lifts. highly recommended” – @bugge_fitness

Har du lyst til å trene med meg på ett av Norges beste og hyggeligste treningssenter? Vil du komme i gang med treningen, men er usikker på hvordan du skal begynne eller hvordan du skal trene for å nå dine mål? Kanskje du ønsker tips til hvordan du skal forbedre teknikk eller er en spesiell styrkeøvelse du ønsker å mestre? Send meg en uforpliktende Mail på [email protected] – så skal jeg gjøre mitt beste for at du skal få mest mulig ut av min kompetanse og erfaring.

Å trene med en personlig trener er DINE treningsminutter som skal være individuelt tilpasset deg og ditt utgangspunkt og dine mål. Jeg blir ikke fornøyd før du er fornøyd. Du trenger ikke å være medlem hos oss for å benytte deg av våre PT-tjenester 😉

Ha en sporty onsdag!

– Silje Bjørnstad –

LES OGSÅ TIDLIGERE INNLEGG: Er det dyrt å ha personlig trener?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg