Kjære mammaen min.

Siden jeg har skrevet en innlegg om pappa tidligere (LES HER: Pappa har begynt å få pupper), er det vel på sin plass å skrive et om mamma også?

Så mamma, du som er redd for at jeg driter deg ut på denne bloggen eller på Facebook, nå blir du vel rørt og overrasket:

Takk for at du ikke blir sur når jeg og Eirik kødder og kaller deg “Michelin-mannen”.
Takk for at du fiksa, lima og impregnerte skoa mine. 
Takk for at du kjøper ekte ostesnitzel fra Spar når jeg er hjemme.
Takk for at jeg får låne bilen din når jeg er hjemme.
Takk for at du forstår at jeg trenger nye sko og klær selv om jeg sikkert har mer enn nok fra før.
Takk for at du lager god mat.
Takk for at du ler og ikke kaster kortstokken og spillebrett ut i lufta og skriker når du taper i spill, i motsetning til dine tre motspillere når de taper..
Takk for at du lytter.
Takk for at du bryr deg.
Takk for at du er mammaen min.


Se så søt hun er! 😀

– Silje Bjørnstad –

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg