Film: 7 pullups – pers

Skulle bare teste pullups-formen i går, noe som resulterte i 7 pullups:
video:7pullups
Joda, den siste repetisjonen er noe tvilsom pga mine herlige sprellebein, men haka er over, ergo godkjent treningspers. :p (I tillegg hadde jeg trent pullups tidligere på dagen).
Litt mer kontrollerte bevegelser enn på forrige 6-pullups-pers hvertfall. Gleder meg til den dagen jeg tar tosifra i det her jeg. ONE DAY! 😉
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Bare man vil og jobber for noe så er mye mulig. For ett år siden klarte jeg ikke en vanlig push-up en gang (!) og bare tanken på å klare 1 chins eller pullups føltes hvertfall helt uoppnåelig.
Men nu, per dags dato:

Pullups = Overhåndsgrep 7 stk
Chins = Underhåndsgrep 10 stk (skal snart teste formen her igjen også)

Gøy 🙂

Ha en flott dag! 😀

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg