Film: en helt vanlig mandagskveld for to “treningsapekatter”

Fikk med meg Fredrik på Fitness Xpress i kveld der det blant annet ble 5×5 med 77,5 kg i markløft for min del (tung mark for meg) og “kosetrening” med vektløfting med samme vekt på stanga for Fredrik sin del (lett for han….):
video:20130624211147
Ellers så ble det litt leking i dette stativet:
video:20130624215236

Så skulle jeg prøve og etter 5×5 markløft var ikke akkurat hendene eller armene så gira på en hel runde så neste gang blir det garantert litt mindre vingling og ikke minst så skal jeg da ta hele “runden”. 😀

video:moro

Med andre ord, her er alt som vanlig og energien på topp! 😉

– Silje Bjørnstad –

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg