Film: Markløft og chinsmoro i dørkarmen

video:mark65x7x5
Det ble en lang og deilig treningsøkt i går med blant annet 7repx5settx65kg i markløft. Ganske gøy å tenke på at for cirka 13 måneder siden så skulle jeg for aller første gang sjekke 1 repetisjon maksløft i samme øvelse og da var det nettopp 65 kg jeg klarte å dra opp… Alle må jo starte et sted og noe har skjedd i løpet av det siste året da for å si det sånn.
Senere på kvelden fikk jeg et av mine berømmelige energikick, noe som endte med litt dingling (eller egentlig en ganske god del dingling faktisk) i dørkarmen:
video:vingleguri

Av en eller annen grunn ble det til at jeg lekte meg med en-arms-chins med strikk sånn for å få litt forandring. LITT ukontrollerte bevegelser og den strikken hjelper MYE, men igjen, det er en start!:) Fredrik foreslo at jeg skulle ha som mål om å klare 10 stk på denne måten og ta det derfra, så da får jeg vel bare fortsette denne dinglevingle-kveldshobbyen i månedene som kommer. 

Forresten, etter at jeg har tatt noen nye pers i benkpress, markløft og knebøy tenkte jeg å få hovedfokuset tilbake på chins- og pullupstreningen igjen. 10 chins er jo i boks, mens persen på 9 pullups SKAL bli tosifra en gang i fremtiden. Men det er ikke DET treningsprogrammet mitt fokuserer på nå så dermed må jeg bare vente noen uker til før det blir hovedmålet.

Ellers så er denne uka for min del stappet med masse forskjellige aktiviteter og møter her og der, GØY! Flere detaljer om det senere. 

Uansett, ha en fantastisk herlig og energirik mandag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg